اسلایدر

رکوردی دیگر درانتظار مسی

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با گلزنی مسی در بازی با مالاگا، حالا تنها 4 تیم دیگر باقی مانده؛ والنسیا، گرانادا، سویا و سلتاویگو تنها تیم هایی هستند که در نیم فصل اول رقابت های لالیگا توانستند مسی را مهار کرده و مانع از گلزنی این ستاره آرژانتینی شوند.

سایرتیم های حاضر در رقابت های لالیگا، در نیم فصل اول رقابت ها دست کم یک بار شاهد گلزنی مسی بوده اند.

 تا هفته گذشته، مسی توانسته بود تا در مقابل 14 تیم از 18 حریفی که مقابل بارسا به میدان رفته بودند گلزنی کند و دراکثر بازیها دو گل به ثمر رسانده بود. یازده تیم از این تیمها، دو بار شاهد بازشدن دروازه شان به دست مسی بودند؛ اولین تیم، رئال سوسیداد بود که در هفته اول رقابت های این فصل لالیگا، دوبار دروازه اش را توسط مسی بازشده دید تا آن بازی با نتیجه 1-5 به اتمام برسد.

علاوه بر بازی با سوسیداد، مسی در بازی با اوساسونا و ختافه به عنوان بازیکن ذخیره وارد شد و در مصاف های تیمش مقابل رئال، رایو وایه کانو، مایورکا، ساراگوسا، لوانته، اتلتیک بیلبائو، بتیس و اتلتیکو مادرید (هم که به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شده بود) درهر بازی دو بار برای بارسا به گل رسید

بهترین رکورد گلزنی او تا آخرین هفته از دور رفت رقابت های این فصل لالیگا در بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا در ورزشگاه ریاسور و در روز 20 اکتبر بود. مسی در آن بازی اولین هت تریک این فصلش در لالیگا را به ثمر رساند؛ دیداری که با نتیجه 5-4 به پایان رسید. برای تکمیل لیست قربانی های لیونل مسی در نیم فصل اول لالیگا ، باید نام وایادولید و اسپانیول را هم اضافه کنیم که یک بار شاهد بازشدن دروازه شان توسط مسی بودند و البته گلزنی او در بازی با مالاگا را نیز نباید فراموش کرد.

الان مسی تنها 4 تیم دیگر را پیش رو دارد تا با بازکردن دروازه این 4 تیم، رکورد بازکردن دروازه تمام حریفان تیمش در یک فصل از رقابت های لالیگا را به نام خودش ثببت کند برای این کار او باید در روز 2 یا 3 فوریه در بازی بارسا مقابل والنسیا در ورزشگاه مستایا به گل برسد. در روز 16 یا 17 فوریه در ورزشگاه لوس کارمنس گرانادا گلزنی کند. در روز 23یا 24 فوریه در نوکمپ مقابل سویا دروازه میهمان را باز کند و در نهایت در روز 30 یا 31 مارس در بازی با سلتا در ورزشگاه بالائیدوس هم موفق به گلزنی شود. پس ماه فوریه ماهی سرنوشت ساز برای مسی است تا رکورد جدیدی را به جمع رکوردهای فردی اش بیفزاید.



http://u.goal.com/246200/246294hp2.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:رکوردی, دیگر, درانتظار ,مسی,خبر,عکس,, ] [ 13:40 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 1527
بازدید کل : 141919
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت